mandag den 12. september 2011

El campo

Lørdag- søndag blev jeg inviteret sammen med min søster, ud til et af mine veninders huse ude på landet. Det er en meget stor del af argentinernes liv, at tage på landet (El campo) og mange af mine venner har huse ude på La Pampa. Min venindes hus, lå kun få km ude fra byen, tæt på en sø, som man kan sejle i om sommeren.-Et rigtig dejligt sted! Huset var indrettet med to store rum med køkken og stue, og et lille badeværelse. Det hele var indrettet i La Pampa/Mexican style, med mørkt træ, krukker osv. Huset lå på en rigtig stor grund, hvor der både var høns, heste, får og geder.
Vi var i alt 7 piger, og det var 100% tøsehygge! Vi lavede selv mad, Frokost: Pasta. Aftensmad: Burger. Natmad: 7 skeer og en kæmpe bøtte Dulce de Leche. Morgenmad: Kage og kiks ...Den eneste måde, jeg ikke kan blive tyk på, er at bede til gud!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar