søndag den 18. september 2011

Estudiantina

Her i Argentina fejre man alt! På en uge, var det både "lærernes dag" "Dolores dag" og Estudiantina. Må sige jeg ikke helt er sikker på hvad Estudiantina helt præcist gik ud på, men det indebar at klæde sig ud, og danse i et optog igennem byen med sin klasse/årgang. Festen startede kl. 15, og ved 18-tiden tog min årgang (4TO) ned og hentede en vogn, som vi havde pyntede i Hawaii-style i løbet af ugen. Derfra dansede vi så ned til en plads foran min skole, hvor hver klasse blev præsenteret, og skulle danse. Hver årgang havde hver deres tema, og vores var så Hawaii-style, så alle mine veninder og jeg havde været ude og anskaffe os det helt rigtige Hula-outfit! Det var helt vildt sjovt, og det er bestemt en dag jeg ikke lige vil glemme med det samme! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar