onsdag den 30. november 2011

Naytuel y confirmation!

I Dolores ligger 2 store sportsklubber: Social og Naytuel. Begge klubber med swimingpool, tenisbaner, fordboldbaner, restaurant osv. Min familie er medlem af Naytuel, og klubben er som deres andet hjem. Min far har vaeret president af klubben I 2 aar, og det er der baade min soester og bror spiller tenis og hockey. I loerdags aabnede poolen saa for foerste gang, og med 27 gr. varme, var det en hel passende dag! Kl 18.00 skulle min lillebror konfimeres, saa vi tog ved omkring en 10-11 tiden til poolen, saa vi kunne faa det meste ud af dagen. Lolita var I Mar del Plata, med sit hockey team, saa det var bare Esteban og jeg til at begynde med. Mine venner kom saa lidt efter lidt, og vi endte med allesammen at spise frokost sammen I klubbens restaurant. Poolen var skoen og , og solen staerk. (Jeg kommer til at goere byens apoteker rige, med alt det solcreme jeg kommer til at koebe!!) Der var rigtig mange mennesker I klubben, og stemmingen var rigtig hyggelig. Jeg kan slet ikke vente med at skulle tilbringe min 3 maanederes lange sommerferie ved den pool! Ved en 17-tiden tog vi hjem og gjorde os klar til Estebans konfirmation. Der var omkring 100 boern der skulle konfimeres den dag, saa der var ikke plads I kirken til alle. Saa I stedet var konfirmationen flyttet til Doloreses park. I parken ligger et slags udendoers teater, hvor konfirmationen saa forgik I midten paa en scene, og familie og venner kunne saa side oppe og kigge ned paa konfirmanterne. Selvom der var en trilliard mennesker, var det hele rigtig fint, med blomster og aftensol. Bagefter tog min familie + venner saa ud til restaurant hvor vi fik lidt at drikke og nogle snacks.  Alt I alt en helt perfekt dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar