tirsdag den 15. november 2011

Tecnopolis.


I torsdag var jeg paa skoleudflugt med hele min skole til Tecnopolis i Buenos Aires. Tecnopolis er dirkete oversat, teknologi. Og som man ud fra navnet, nok kan regne ud, skulle vi besoege en teknologisk park/by. Normalt tager det omkring 2 timer at tage til Buenos Aires, men med bus bliver tiden fordobblet. En utrolig lang, men ret saa underholdende tur. Jeg sad I bus sammen med alle pigerne fra min klasse, og en gruppe drenge fra en af de yngre klasser. Vi havde saa en sangkonkurrence med dem det meste af turen, saa der blev skraalet Los Wachiturros (Den argentinske udgave af Nik og Jay) hele vejen til Buenos Aires. I parken var der alt fra roboter og plastic dinosaurer, til udstillinger om fretidens energi projekter og bil shows! Jeg maa sige jeg havde lidt svaert ved at forstaa det hele, men jeg havde en hyggelig tid I parken sammen med mine venner.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar